Hallo, ik ben 43 jaar en magazijnchef in een klein bedrijf met 26 werknemers
ik verdien ? 3900,- bruto per maand mijn werkgever betaald voor mij ? 500,- pensioenpremie per maand is dit een reeel salaris of kan ik nog meer vragen.
Dit is belachelijk veel geld!
De pensioen premie helemaal, maar geluksvogels komen we overal tegen!
Veel succes en plezier er mee!
Ps: als ik jou was ging ik gewoon aan het werk en haalde ik me niet in mijn hoofd
om nog meer te moeten verdienen, pffff.karel schreef:
>
> Hallo, ik ben 43 jaar en magazijnchef in een klein bedrijf
> met 26 werknemers
> ik verdien € 3900,- bruto per maand mijn werkgever betaald
> voor mij € 500,- pensioenpremie per maand is dit een reeel
> salaris of kan ik nog meer vragen.
Karel, als dit serieus is… waar kan ik solliciteren. En anders hou aub op met bluffen.
Meestal zijn magazijn chefs LBO+ soms MBO. En dan zo'n salaris… voor een bedrijfje van 26 man. Bij ons heeft de magazijnchef (LBO+, veel ervaring) een salaris van ong. 2200 euro. En dat bij een groot transportbedrijf, met ong. 40 tot 60 man loodspersoneel (ligt aan het seizoen).
Dat is niet waar hoor.Onze magazienchef verdient 3800 per maand en heeft een HBO opleiding.Wat Karel zegt kan dus best eens kloppen!Ik denk dat jullie het magazijn werk erg onderschatten.Bij ons werken ook docenten en HBO logistiek managers in het magazijn!Dus ik wil niet veel zeggen,maar 2000 is echt belachelijk.Ik denk dat Karel echt recht heeft op meer.Als orderpicker ga ik al 1900 per maand verdienen,dus ik weet niet waar al die ophef over is,maar het ik denk dat het best mogelijk is wat Karel zegt.Vriendelijke groet,Koos
Hallo allemaal,
Ik ben Colin 32 jaar en kan een baan krijgen als meewerkend magazijn chef in een op en overlag en distributie bedrijf in bergen op zoom, nu heeft de eigenaar mij een aanbod gedaan voor de eerste 6mnd van 1934,- per 4 wkn en na die 6mnd een jaarcontract met als loon 2007,- per 4 wkn.
Wie kan zich hierin vinden?
of wie zegt hier moet meer bij of is dit teveel….?
Groet Colin.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?