loon

• Jan

Ik ben zelfstandige timmerman. Verdien 5440,00 netto per maand. Is dat te weinig?

• erik

welterusten Jan, droom maar verder!

• Joyce

Mensen hou toch op met bluffen! Mensen komen voor een eerlijk antwoord / advies.

gr. Joyce

• Alie

Zie je je bed weleens Jan, 5400 dan moet je eigelijk per minuut betaald worden en dan nog eens zwart, hahahahaha laat je vrouw het maar niet horen die neemt zo je creditkaart vanmiddag, een vrouw krijgt behoorlijke eisen met een man met zo'n loon!

• bernard

WIE wil je eigenlijk imponeren ????

• fer

je hebt zeker op je eigen klauwen geslagen……..

• marcel

Jan je bent zelfstandig Timmerman zeg je???

Dan is of je boekhouder een grote leugenaar, of je weet je klanten wel heel erg goed af te zetten.

Maar een normaal timmermans loon komt meer in de buurt van de 2100,- tot circa 2400,- euro BRUTO per 4 weken.

En degene die daar vet boven zitten, moeten maar eens goed hun salaris strook nakijken want dan worden er verschillende dingen niet voor je afgedragen.

Dat houd in dat je dat dus zelf moet gaan regelen (pensioen, verzekering, vakantie etc)

Gr en droom lekker,

Marcel

• marcel

O ja, nog even een reken voorbeeld.

Een zelfstandig timmerman die zich uitleend aan derden mag blij zijn als hij 35,-

euro per uur kan rekenen (meestal rond de 30,-)

Dud 35,- maal een 40 urige werkweek wat je ook meestal niet haalt = 1400

1400 maal 4 weken is 5600,- BRUTO.

Daar moet je dus nog alles zelf van betalen.

Gr,

Marcel

• Alie

Dan gaat dus het werkgeversdeel en werknemersdeel er nog vanaf het pensioen en de verder lasten dan mag hij blij zijn met 2000 euro! Raar eigelijk om jezelf als timmerman ( LTS) zo'n loon op te schrijven hier, terwijl een manager die universiteit heeft heel blij moet zijn moet zijn met zo'n bedrag!

• pim

ja dat verdien ik ook……. ik krijg 't alleen niet. tsjonge jonge zeg wat ben jij een loser om zulke berichten te plaatsen zeg,te triest eigenlijk.