Salaris administratief/boekhoudk/secretarieel medewerker

• Natascha

Hoi,

ik heb binnenkort een salarisgesprek.

Ik vraag me af wat een normale verhoging zou zijn of bv zelfde salaris, meer vrije tijd.

Mijn werkzaamheden zijn:

postbehandeling, inkoopfacturen, verkoopfacturen, ziek en herstelmeldingen Arbo, telefoon, balie, uren inboeken, bestellingen/voorraden huish. en kantoorartikelen bijhouden.

ik krijg er nu bij:

kas, salarisadministratie klaarmaken, omzet, boeken van kas, bank, giro, aansluiting lonen maken (memoriaal)

Wat vinden jullie, welk salaris is redelijk wat ik erbij krijg of uberhaupt welk salaris hiervoor geldt? Of hoeveel uren minder werken voor hetzelfde salaris?

Of kan ik nog andere dingen aanhalen ipv geld?

Groetjes

• Astrid

Tja je zegt niet veel over je leeftijd en hoeveel ervaring je hebt dus daarom kan ik er niets over zeggen……

• joep

Beste Natascha,

Allereerst gefeliciteerd met je promotie, blijkbaar heeft je werkgever vertrouwen in je, je krijgt er serieuze verantwoordijkheden bij.

Dit betekent dat je niet kunt spreken van een “normale” salarisverhoging, maar dat je een anders/hoger gewaardeerde functie krijg met bijbehorend hoger salaris.

Afhankelijk van de omvang van het bedrijf kan de beloning liggen tussen 1600 en 2400 bruto per maand.

Heel veel succes bij de onderhandelingen, maar vooral in je nieuwe functie toegewenst.

Groeten,

Joep