beveiligingsmonteur

  • erik

    Hallo,

    Ik ben van beroep beveiligingsmonteur.

    Ik heb een VEV opleiding monteur comm. installaties en een MBV Diploma(Monteur Beveiligingsinstallaties). Dit jaar ga ik ook TBV(Technicus Beveiligingsinstallaties)afronden.

    Ik heb 6 jaar ervaring en ben 26 jaar.Ik heb ook ervaring met camerasystemen,netwerken,telecom en toegangscontrole.

    Ik verdien nu 1861euro bruto per maand is dit redelijk?

  • Joyce

    Geen idee, maar ik vindt het erg weinig! Mijn zwager electro monteur (LTS) heeft een salaris van 2400 per maand (40uur, 34 jaar). Hij werkt voornamelijk in de nieuwbouw, het “gewone” werk.

    Gezien jouw opleiding zou je toch ook duidelijk veel meer moeten krijgen. En ja mijn zwager is ouder maar va 23jr hoeft dat niet veel verschil te maken.

    Maar ik zou zeggen kijk na in de CAO, en spreek met je werkgever af dat je nu stijgt en als je volgende diploma binnen hebt nog meer stijgt.

    Kanttekening: Ik weet natuurlijk niet welke sec.arbeidsvoorwaarden jij krijgt.

    Mijn zwager de “standaard” dingen, dus pensioen, verzekering tegen ww, en wao,

    GEEN spaarloon, geen 13e maand. Wel auto (busje) v.d. zaak, waar hij zelf niet privé in rijdt ivm bijtelling.

  • retro

    Joyce,

    Ik weet niet of jij de salarisstrook van hem gezien hebt, want 2400 is een zeer goed salaris. De salarissen van electromannen op de bouw liggen normaal gesproken tussen 1800-2200 bruto.

    Ben zelf controller bij een grote bouw onderneming in het oosten van het land.

    gr,

  • Joyce

    Hoi Retro,

    Ja, ik heb zijn salarisstrook gezien. Het klopt echt! Mijn zus en ik zijn erg close, ik heb hun geholpen met de belastingaangifte. Maar moet er wel bij zeggen dat hij wel regelmatige banen-hopper is. Dus heeft al diverse banen gehad.

    Mijn man (voeger, 30jr, LTS) heeft een omgerekend bruto loon van 2300 per maand. (krijgen nl loon per 4 wkn). Is veel maar eerlijk is eerlijk mijn man is wel een harde werker. Reisuren etc. krijgt hij niet betaald (moet volgens de CAO wel, maar doet bijna geen een bedrijf). Vaak vertrekt hij om 06.30 van huis en is dan rond 16.30/16.45 uur thuis. Want dan vertrekken ze wel weer optijd naar huis, dit weet de werkgever en hij accepteerd dit. Mijn man en zijn collega's hebben gezegt dat als de werkgever wil dat ze tot 16.15 uur werken (normale tijd), dat ze het dan betaald willen hebben.

    Heel simpel de gemakkelijkste manier om snel meer te gaan verdienen is het switchen van werkgevers. Risico is wel dat je eerst een contract krijgt…

  • Joyce

    Ja, heb ik gezien.

    Weet niet of het uitmaakt maar wij wonen in de omgeving van Eindhoven,

    N-Brabant dus. Hij werkt op dit moment voor een bedrijf uit Limburg (nabij Weert). Maar daarbij kunnen wel zijn werkzaamheden liggen in geheel Nederland. Afgesproken is dat hij 40 uur per week moet werken. Dus de mogelijkheid is dat hij op vrijdag vrij is omdat hij al voldoende uren heeft gemaakt.

    Op dit moment werkt hij nabij Maastricht, uurtje rijden in de kleine busje van de zaak. (TPG-wagentje, sorry ik ken geen merken of types). Krijgt verder kleding (schoenen, broek, t-shirt, trui en body warmer) en gereedschap van de baas.

  • kino

    Beste erik,

    Ik wil je vriendelijk verzoeken om je e-mail even door te geven. Ik werk zelf bij een bedrijf die landelijk werkt in toegangscontrole en cctv ( camerasystemen) jij kan bij ons aanzienlijk meer verdienen. Ook zijn wij op zoek naar nieuwe collega´s.

    dus reageer en ik laat je snel wat weten.

    gr,

    kino

  • olaf

    25 jaar Werk 2 jaar als beveiligingsmonteur. Mbv en bijna tbv in bezit. Verdien 1620 euro en heb een soepel rooster en kan vrij nemen wanneer ik wil. Auto en telefoon van de zaak. Als Ik tbv helemaal heb dan weer opnieuw salaris overleg.

  • Mark

    Ik ben 24, werk nu 4 jaar als zelfstandig beveiligingsmonteur, ben in het bezit van MBV en heb ervaring met brandmeldinstallaties, toegangscontrole en wat ervaring met CCTV. Mijn salaris bedraagt nu zo'n 1650€ bruto. Mij is de functie 1e monteur beloofd, wat mag ik daarvan verwachten qua salaris?

  • mounir

    hallo ik zou me graag in die branche willen verdiepen alleen heb niet de juiste papieren voor , weet iemand waar ik terecht kan in noord brabant waar je eventueel intern opgeleid wordt

  • ruuh

    ik zoek een aansluitschema van aritech dt864 hitte melder