beveiligingsmonteur

  • erik

    Hallo,

    Ik ben van beroep beveiligingsmonteur.

    Ik heb een VEV opleiding monteur comm. installaties en een MBV Diploma(Monteur Beveiligingsinstallaties). Dit jaar ga ik ook TBV(Technicus Beveiligingsinstallaties)afronden.

    Ik heb 6 jaar ervaring en ben 26 jaar.Ik heb ook ervaring met camerasystemen,netwerken,telecom en toegangscontrole.

    Ik verdien nu 1861euro bruto per maand is dit redelijk?

  • Joyce

    Geen idee, maar ik vindt het erg weinig! Mijn zwager electro monteur (LTS) heeft een salaris van 2400 per maand (40uur, 34 jaar). Hij werkt voornamelijk in de nieuwbouw, het “gewone” werk.

    Gezien jouw opleiding zou je toch ook duidelijk veel meer moeten krijgen. En ja mijn zwager is ouder maar va 23jr hoeft dat niet veel verschil te maken.

    Maar ik zou zeggen kijk na in de CAO, en spreek met je werkgever af dat je nu stijgt en als je volgende diploma binnen hebt nog meer stijgt.

    Kanttekening: Ik weet natuurlijk niet welke sec.arbeidsvoorwaarden jij krijgt.

    Mijn zwager de “standaard” dingen, dus pensioen, verzekering tegen ww, en wao,

    GEEN spaarloon, geen 13e maand. Wel auto (busje) v.d. zaak, waar hij zelf niet privé in rijdt ivm bijtelling.

  • retro

    Joyce,

    Ik weet niet of jij de salarisstrook van hem gezien hebt, want 2400 is een zeer goed salaris. De salarissen van electromannen op de bouw liggen normaal gesproken tussen 1800-2200 bruto.

    Ben zelf controller bij een grote bouw onderneming in het oosten van het land.

    gr,

  • Joyce

    Hoi Retro,

    Ja, ik heb zijn salarisstrook gezien. Het klopt echt! Mijn zus en ik zijn erg close, ik heb hun geholpen met de belastingaangifte. Maar moet er wel bij zeggen dat hij wel regelmatige banen-hopper is. Dus heeft al diverse banen gehad.