salaris huismeester

• nono

werk ruim 18 jaar bij een zorginstelling voor ouderen als huismeester.draai in deze functie geen storing of weekendiensten.buiten de cao vastgestelde loonsverhogingen, heb ik van mijn werkgever nog nooit een periodiek erbij gekregen. mijn vraag is dan ook , mijn bruto salaris is ? 1980, dat is netto ongeveer ?1350.

voor iemand van 44 is dat teveel om dood tegaan en te weinig om van te leven.

wij werken volgens het cao fwg 3.0 verzorging/verpleging

alvast bedankt voor de reactie

• Frank

Ik werk zelf als verpleegkundige in een verpleegtehuis. En het gebeurt ook bijna nooit dat je van je baas zomaar een periodiek erbij krijgt. Omdat in de CAO de loonverhogingen staan vastgelegd.

Want welke schaal zit je? Als je er al 18 jaar werkt dan zit je waarschijnlijk aan je max. en kan je niet meer verder groeien. Of je moet kijken of er andere relevante functie zijn binnen de instelling waarin je nog wel kan groeien.

Groeten Frank

• nono

met de fwg invoering ben ik ingedeeld in schaal 30 op 8 dienstjaren. moet dus 6 jaar wachten op €50 bruto meer

• Sander Krup

Wil 2 dingen kwijt, met het doel om ze beterterg te krijgen dan ze waren

1) Heb als huismeester4 tot 6 flats onder m'n hoede, heb 9maanden 7dagen p.week moeten werken. Verdien 1150 euro netto

2) AANGEZIEN DE NATIONALE DAG VAN DE HUISMEESTER IS INGESTELD, en dus het beroep is erkend HOE NEEM IK DAN CONTACT OP MET HET HUISMEESTERSGILDE?