Als zelfstandig ondernemer blijft het moeilijk om een salaris te bepalen voor mensen die andere activiteiten doen dan wat onze hoofd activiteiten zijn. Vandaar dat ik op zoek ben naar een marktwaarde van een van mijn medewerkers.
Functie inhoud:
- Het opzetten en uitvoeren van alle PR- en reclameactiviteiten in een regionale markt.
- Alle activiteiten worden samen met directeur eigenaar bedacht en vervolgens door deze persoon uitgevoerd of in opdracht gegeven van een reclamebureau. De persoon heeft een grote mate van zelfstandigheid en weet wanneer hij welke keuzes zelf kan en mag maken en wanneer hij in overleg moet treden met directeur.
- Verder is onze website uitbesteed maar stuurt hij deze activiteiten wel aan.
- bij het openen van een nieuw filiaal, begeleid deze persoon de inrichting en alle communicatie activiteiten.
- wanneer wij op een beurs staan is hij de persoon die alles organiseert en afstemt met alle belanghebbenden.
- hij vraagt kijkt niet op een uurtje en maakt een gemiddelde werkweek van 45 tot 50 uur.
- hij heeft een ondergeschikte van 25 uur per week.
Verder kan ik aangeven dat wij een levensmiddelen productie bedrijf hebben met ongeveer 30 filialen die gevoerd worden door franchise nemers.