zit ik goed qua salaris??

• pascha

hallo,

Ik ben 26 jaar werk als administratief medewerkster opleiding mavo ong. vijf jaar werkervaring in administratie..ik verdien 1400,– bruto per maand voor 32 uur..

is dat een goed salaris…het is zo moelijk in te schatten wat goed en wat niet goed is…als ik sommige mensen om me heen hoor wat die verdienen dan denk ik weleens dat ik t niet goed doe…..

• karin

prima salaris gezien opleiding en ervaring zelfs bovenmatig.

• Joyce

helemaal mee eens. Want dat is toch bruto 1750,– voor 40 uur! En dat op je 26e en met alleen een Mavo diploma.

Dit salaris hebben de meeste met een MBO diploma (zoals Meao) ook.

gr Joyce

• gert

Ik zou niet langer blijven zitten voor 1400 bruto met een leeftijd van 26 jr, dan doe je het niet helemaal goed.

Zou op z'n minst 1900 bruto moeten zijn. succcespascha schreef:

>

> hallo,

>

>

> Ik ben 26 jaar werk als administratief medewerkster opleiding

> mavo ong. vijf jaar werkervaring in administratie..ik verdien

> 1400,– bruto per maand voor 32 uur..

> is dat een goed salaris…het is zo moelijk in te schatten

> wat goed en wat niet goed is…als ik sommige mensen om me

> heen hoor wat die verdienen dan denk ik weleens dat ik t niet

> goed doe…..

• karin

Gert,

Dit is een bruto bedrag zonder MBO opleiding, de meeste MBO'rs verdienen dit niet !

• Aleyne

dat is 2375 EUR op basis van 40 uur en absoluut zwaar overbetaald en niet reëel voor functie en opleiding! Pascha, jouw salaris mankeert mijns inziens niets aan.

• pascha

Geloof dat de meningen zijn verdeeld…maar 1900 euro voor 32 uur met mijn leeftijd en diploma..tja ik zou het graag willen verdienen maar of ik het ook zou krijgen is een tweede…

• karin

Dacht het niet, trouwens, dit is 1750 euro bruto voor een 40 uur werk week!!

• Joyce

????????????? Aleyne,

Het is 1750bruto voor 40 uur hoor! (ze heeft nu 1400 voor 32 uur), hoe hij aan dit bedrag komt mag mij een raadsel zijn.

gr Joyce

• Joyce

nu snap ik je 2375. Dit is als ze zou krijgen wat Gert zegt, dus 1900buro voor 32 uur. Dan is het 2375 voor 40 uur.

Idd absurt! Gert ik weet niet waar jij werkt maar kan ik daar ook komen werken?