Dag allemaal,
Gaarne jullie reactie op het volgende;
Mijn functie is nogal lastig te omschrijven, ik heb samen met een oud collega een bedrijf opgestart (waarvan hij de eigenaar is en ik gewoon werknemer ben). Ik doe alle taken die er binnen het bedrijf voorkomen (verkoop, inkoop, productie, netwerkbeheer, enz.). gemiddeld werk ik 70 uur in de week en in de drukke periodes kan dit wel eens over de 100 uur komen.
We hebben een zeer prijzig technisch 3D teken pakket gekocht en ik de enige ben die daarmee kan werken (dus 3D tekenaar komt ook bij het lijstje)
Nu bestaat het bedrijf inmiddels 5 jaar en hebben wij sinds een jaar een persoon op het kantoor erbij en morgen begint er iemand in het magazijn (dit om mijn taken wat te verlichten).
Ik ben 35 jaar en heb alleen maar een LTS opleiding gehad en heb mij altijd omhoog gewerkt in de 3 (vaste) banen die ik gehad heb.
Ik beschik over een PT cruiser van de zaak en heb daar geen bijdrage aan.
Tevens een telefoon van de zaak en een goede pensioen regeling.
Ook krijg ik een 13de maand en 25 vrije dagen (die nooit op komen)
Overuren worden niet betaald.
Mijn vragen:
Ik heb zojuist een salaris gesprek gehad en een verhoging gekregen van ?2400 naar ?2650 bruto p/mnd. is dit een redelijk salaris voor iemand die in feite het gehele bedrijfsbureau runt? of moet ik weer om tafel?
Ik heb ook in mijn contract geen speciale functie alleen maar “algemeen medewerker”, heeft dit wellicht gevolgen als ik onverhoopt naar een andere baan zou moeten zoeken?
Gaarne jullie reactie.
Met vriendelijke groet
Jay