salaris

• tanja

Ik ben 34 jaar en verdien 1125,- bruto per maand bij een 25 urige werkweek. Is dit voldoende? Ik twijfel. En binnenkort ga ik 30 uur werken. Wat kan ik vragen? Het betreft een administratieve baan in de civiele techniek.

Graag jullie reacties.

• Sandy

Hallo Tanja,

dan zit je op basis van een werkweek van 38 uur, op 1710 euro bruto. Volgens mij is dit wel redelijk voor een administratieve baan. Ligt natuurlijk ook aan je takenpakket en de verantwoordelijkheden die je hebt en het bedrijf waar je werkt…

groet, Sandy

• Astrid

Hallo Tanja,

Ik vind het nogal een bedrag hoor voor maar 25 uur per week, zijn genoeg mensen die daar 40 uur voor moeten werken. En tuurlijk kan je meer vragen voor die 5 extra uren! misschien kan je euro 250 extra vragen.

Groetjes Astrid

• Astrid

Hallo Tanja,

Ik vind het nogal een bedrag hoor voor maar 25 uur per week, zijn genoeg mensen die daar 40 uur voor moeten werken. En tuurlijk kan je meer vragen voor die 5 extra uren! misschien kan je euro 250 extra vragen.

Groetjes Astrid

• Aleyne

Over het algemeen bij meer of minder uren werken, wordt het salaris gewoon omgerekend, in jouw geval wordt dat 1350 EUR bruto in de maand, tenzij je op verzoek van je werkgever méér gaat werken en een ander soort functie inhoud krijgt met meer verantwoordelijkheid.

• ijsklontje

Hoi Tanja,

Ik ben 35 en werk 16 uur per week, mijn salaris is 860 euro bruto,

(bij 25 uur zou dat dus op 1340 euro neerkomen),

Ik doe administratie bij een groothandel, maar is geen heel verantwoordelijk werk vind ik zelf. Heb wel een MEAO-administratief/financieel opleiding, maar denk dat je dit met Mavo ook goed af kan.

(krijg overigens ook reiskostenvergoeding, maar geen 13e maand oid)