minimunloon

• lucy

Hallo,

ik werk als receptioniste in een sportschool en neit veel, gewoon minimumloon volgens mijn baas. Mijn loon is inderdaad erg laag en vandaar dat ik op internet even een beetje ging zoeken naar wat ik eigenlijk zou moeten verdienen.Helaas kom ik overal andere bedragen tegen. Als iemand hier meer over weet, zou ik het graag willen horen!

Ik werk 35 uur als receptioniste/ baliemedewerkster en ben 29 jaar. Wat zou ik bruto moeten verdienen?

Alvast bedankt!

• Lucy

eerste regel van bovenstaand bericht moet zijn: “ik werk als receptioniste in een sportschool en verdien niet veel” :)

• Martijn

Ga naar de pagina: www.szw.nl

Daar zul je snel vinden dat het minimumloon voor een 23-jarig of ouder € 1272,60 per maand bedraagt (fultime uiteraard).

• Sandy

Hallo Lucy,

Ik heb ook een tijdje gewerkt als receptioniste bij een redelijk groot bedrijf met een eigen CAO. Daar verdiende ik 1450 euro bruto per maand op basis van 38 uur. Toen was ik 24 jaar en dat is nu 2,5 jaar geleden. (Maar als je baas uitgaat van het minimumloon doet leeftijd er niet toe als je de 23 gepasseerd bent.)

Misschien heb je hier wat aan; vergelijkingsmateriaal.

groet, Sandy