administratief medewerkster

• pascha

Hallo,

ik ben 26 en werk 32 uur per week ik verdien bruto 1400 euro, heb 5 jaar ervaring als administratief medewerkster en mavo diploma. kan iemand mij vertellen of mijn salaris dan goed is..ik raak soms helemaal in de war als ik zie dat dames van 21 a 22 jaar al een bruto slaris hebben van 1800 a 1900 euro..dan denk ik weleens bij mezelf doe ik nou wat verkeerd…

groetjes

• Joyce

Pascha,

Als iemand van 21,22 zegt dat die 1800 of 1900 euro heeft, geloof mij maar dat ze dat liegen. Als ze het toch volhouden laat ze het maar bewijzen.

Maar goed, jij hebt met slecht een mavo diploma een heel goed salaris. Want 1400 voor 32 uur houdt toch in 1750 voor 40 uur! En zeer goed salaris!

Ik ken genoeg mensen die dit hebben en een MBO diploma hebben.

gr Joyce

• pascha

oh nou gelukkig ik begon al te twijfelen..maar ik heb een vriendin die is ruim een jaar ouder als mij ook mavo diploma en die heeft ook 2000,– bruto per maand..

• Irene

Ik verdien bruto 1550 euro bij 38 urige werkweek. Ervaring 1 jaar . Leeftijd 28 jaar en opleiding MBO-administratie.

Groet,

Irene

• Cindy

Ik krijg bruto 1915 bij 36- urige werkweek, ben 1 middag in de week vrij. 15 jaar ervaring, leeftijd 36 jaar. Opleiding MEAO-secretarieel.Verder krijg ik 16 % winstuitkering

(min.4 %, max. 16 %, al een paar jaar 16 % ontvangen, het gaat erg goed

met het bedrijf)

Dus EUR 1400 voor 32 uur, en jouw leeftijd, is echt niet slecht hoor !

en ik geloof het eerlijk gezegd ook niet als iemand van 21-22 jaar zegt EUR 1800-1900 bruto te verdienen…