secretaresse

• Astrid

Hallo,

Ik ga per 30 januari werken als secretaresse (40 uur) en ga 1400 euro bruto per maand verdienen. Ik ben 22 jaar en dit is mijn eerste functie naast mijn stages. De opleiding die ik heb gevolgd is, directiesecretaresse/ managementassistente niveau 4. Ik heb ook een 13e en 14e maand.

Kan iemand mij vertellen of ik een goed salaris heb?

Groetjes Astrid

• Aleyne

Met je 13e en 14e maand erbij mag je zeker niet klagen voor een beginneling! Succes met je baan.

• Astrid

ja ik had al het vermoeden dat het best goed was. thanx

• esther

Hoi hoi,

Ik werk sinds 2 maanden als secretaresse en zit al op een salaris van 1750 en ik ben 21 jaar. Ik heb zelf de opleiding Directiesecretaresse/Management ass. en Internationaal secr. gevolgd.Astrid schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik ga per 30 januari werken als secretaresse (40 uur) en ga

> 1400 euro bruto per maand verdienen. Ik ben 22 jaar en dit is

> mijn eerste functie naast mijn stages. De opleiding die ik

> heb gevolgd is, directiesecretaresse/ managementassistente

> niveau 4. Ik heb ook een 13e en 14e maand.

>

> Kan iemand mij vertellen of ik een goed salaris heb?

> Groetjes Astrid

• Astrid

Hallo,

Nou dan heb je het wel goed voor elkaar, werk je ook in een internationaal bedrijf?? of werk je in een gewoon bedrijf?/

• Joyce

Esther,

1750 én 21jaar én pas 2mnd werkervaring? Waar werk jij want dan ga ik meteen solliciteren!

Als je dit echt hebt dan zou ik deze werkgever in ere houden.

Astrid, wat jij hebt als starter zeker met 13 en 14e mnd is een erg goed start salaris. Het salaris van Esther komt mij eerlijk gezegt niet reeël over.

Heb zelf 8jr gewerkt in de intern.transp handel en geloof me, dat geen een starter (voor zo'n functie, en deze gegevens) dat ooit zou krijgen.

Joyce

• Saskia

Wat Joyce zegt klopt niet! IDit is erg negatief afgeschilderd.