Ik ben net klaar emt mijn opleiding Commerciele Economie (MBO) en ga nu werken als secretaresse bij een advocatenkantoor. Heb hier dus niet voor gestudeert maar weet iemand hoeveel ik kan vragen per maand? Ik ben 19 trouwens.
Ik denk dat je wel in je achterhoofd moet houden dat het minimumloon voor jouw leeftijd op een kleine 700 EUR Netto ligt en dat je voor deze functie noch de opleiding, noch de ervaring hebt. Tenzij je veel mazzel hebt, zul je niet echt een gigantisch hoger loon ergens krijgen, zeker niet in deze branche. Daarnaast zijn er naast jou nog honderden jongeren die werkeloos zijn en al is het salaris dan misschien niet top, je zult er wél ervaring opdoen, zodat je in je volgende baan meer salaris zult kunnen vragen. Maar met deze instelling kom je niet echt veel verder.
Ik denk dat je niet echt veel kan vragen, misschien 1000 euro bruto per maand, ik ben 22 en begin ook net met werken en verdien 1400 bruto per maand maar dat is omdat het bedrijf mij graag wilde hebben en me meer salaris bood, anders had ik het ook moeten doen met 1200 BRUTO. dus ik denk dat als je 1000 bruto kunt krijgen het best goed betaald is.
groetjes Astrid
Wat een instelling. Net van school. 19 en nog eerst maar eens waar moeten maken of je überhaupt wat kunt. 850,00 netto is heel netjes voor iemand zonder ervaring. Als je het over 2 jaar nog goed doet mag je voor 1.000,00 netto gaan.
Dacht je dat wij werkenden jou maar moesten onderhouden of doen je ouders dat nog braaf. Mag hopen dat die je toch ook een schop onder de kont geven als je je daar te goed voor voelt.
Blij dat je niet bij ons hebt gesolliciteerd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?