HOEVEEL VERDIENT EEN............

• nieuwsgierig

- profzaalvoetballer

- hoofdtrainer hoofdklasser (veldvoetbal)

- een pas aan de universiteit afgestudeerde strategy consultant

uiteenlopende beroepen ja, maar hoop toch dat iemand mij wijzer kan maken:-)

• Kelvin

Profzaalvoetballer? Bestaat dat? Volgens mij niet. Wel semi-profs, maar dat betekent slecht een vergoeding en hebben daarnaast gewoon een baan bij TPG Post of de bakker op de hoek. Dus ga uit van ca. 1400-1600 bruto

Hoofdtrainer hoofdklasse? Bij een vereniging verdien je ook niet zoveel. Dit salaris komt overeen met het salaris van een sportleraar denk ik, zo rond de 1600-1800 bruto

Een pas afgestudeerde academicus verdient gemiddeld tussen de 1800 en 2000 bruto.

Dus nu weet je ook wat je later wil worden?

• nieuwsgierig

ja, ik bedoelde zaalvoetballers op eredivisie niveau..dat zijn idd semi profs

hoofdklasse trainers verdienen wel meer volgens mij, er zijn voetballers bij amateurclubs die meer verdienen dan 1600-1800…een hoofdtrainer zal er dus niet veel naast zitten..

iemand anders die hier nog meer van af weet?

- strategyconsultant en daarnaast zaalvoetballer, en als ik gestopt ben met voetbal hoofdtrainer;)

• timas

ik wil weten wat een sportleraar verdient

• thies

hoeveel verdient een sportleraar per uur of per dag of per maand maakt nie uit

• john

ok

• Kirsten

hoeveel verdient een sportleraar?

Per uur,

Per maand,

Per jaar,

maak niet uit.

Kan je ook promotie maken?

• 00

1900

• Valerie

Ik zou graag willen weten hoeveel een sportleraar verdient in de volgende situwaties:

- op een basisschool (per jaar)

- op een middelbaaren school (per jaar)

- op een universiteid (per jaar)

en wat verdient een coach per jaar?

Als je van basis naar middelbaar onderwijs gaat maak je dan carriere of niet ?

Alsvast bedankt,

groetjes Valerie

• jezus

wat kan een sportleraar verdienen

per jaar en per uur