salarisindicatie a.u.b.

• Fabian

Ik werk in de Marketing & Sales afdeling voor een MKB luchtvaart georiënteerd bedrijf. Wij leveren belettering voor de binnen- en buitenzijde van vliegtuigen, maar wij zijn ook op lokaal gebied actief, autobelettering, borden,? Zowel op kantoor als in de buiten dienst ben ik onderweg voor internationale en nationale handel. Na 5 1/2 maanden ben ik na een opleiding- en inwerkperiode aan salaris aanpassingen aan toe. Ik ben 28 jaar, innovatief en geëngageerd met de eigenaar van het bedrijf bezig om ook nieuwe sectoren te benaderen zowel op de Duitse maar ook internationale markt. De duitse en engelse taal spreek ik uitstekend. Heeft er iemand een indicatie voor een salaris voorstel voor een fulltime baan met aardig wat extra uren voor deze functie?

Met vriendelijke groeten,

• Kelvin

5 1/2 is vrij kort. Wat is je vooropleiding of relevante werkervaring en wat is uberhaupt je huidige salaris.

• Fabian

Wat de 5 1/2 maand aangaat was dat de afspraak, na deze “opleidingsperiode” een verhoging te verwerken. De opleidingsvergoeding was 860 euro per 4 weken voor 4 dagen i/d week. Wat de luchtvaart betreft heb ik geen werkervaring, het gaat om de vaardigheid goed contact te leggen en deze erg goed te onderhouden (dat is wel een sterke kant van mij), bijkomend moet ik natuurlijk ook nog de nodige producten aan de klant verkopen. De werkervaring uit andere banen speelt hierbij geen rol. Maar dat was i/d scheepvaart. Ik heb nu trouwens, per 01-01-2006, tot het einde 2006 afgesproken van 1200 netto voor 5 dagen p/w, per kwartaal 50 euro te stijgen, dus einde 2006 zit ik dan op 1400 netto. Verder wil mijn werkgever een bonus toe passen, maar ook hij heeft nog geen verdeelsleutel. Hij heeft nog geen ervaring met een werknemer voor deze functie. Groet Fabian