salaris timmerman

• Davy

hallo,

ik wilde even weten of het salaris wat ik verdien een beetje reeel is.

ik werk als timmerman nu anderhalf jaar bij hetzelfde bedrijf, ben nog in opleiding.

ben 19 jaar en verdien iets meer dan 1500 euro bruto per 4 weken plus 322 euro aan vakantie bonnen per 4 weken.

maar de vakantiebon is er sinds 1 januari afgegaan, weet iemand mischien hoe het nu precies zit, want snap er echt niks van??

alvast bedankt

davy

• Joyce

Sorry kan je niet helpen. Maar als je bij de FNV zit kun je het laten controleren.

Dat ga ik nl. eind januari ook doen met mijn man zijn loonstrook, omdat we denken dat er een fout is gemaakt. (werkt als voeger).

Ik weet dat voegers ed inloopschalen hebben. Als je nog geen lid bent, is het misschien iets om over na te denken. Lid zijn is voor jongeren tot 23jr extra voordelig. Ben je lid… bel ze op of ga langs bij een van de kleinere kantoor afdelingen.

Suc6 Joyce

• Davy

hmm ik ben lid van cnv dacht ik is eigenlijk hetzelfde

• Joyce

is idd hetzelfde. Zou zeggen informeer daar eens, dan weet je zeker dat je de juiste gegevens krijgt.

gr Joyce

• tobias

je krijgt je vakantie geld als het goed is via een fonds. www.tijdsparenbouw.nl kijk daar maar eens.een deel van je brutto salaris word ieder maand in dat fonds gestort.

verder denk ik dat je niet slecht verdient al met al.

• ron slaats

Hallo ik ben Ron Slaats en werk 5 jaar als voeger en ben 23 jaar ik verdien een 1200 euro is dit reël? Want ik hoor dat dit weinig is klopt dat? Alvast bedankt Ron Slaats