monteur salaris

• houben J

Hallo,

Ik zou eens graag willen weten hoe de salaris verdeling licht voor de autobranche namelijk eerste monteur met apk met een 5 jarige ervaring.

Ik ben pas 25 jaar oud, niemand praat graag openlijk over zijn salaris, ik zou graag willen weten wat het salaris nu zou moeten zijn en wat ik misschien zou kunnen verdienen als ik 30 jaar ben.

Laat maar horen.

• mark

Hallo,

Ik weet niet hoe de salaris regeling in de autobranche ligt maar ik weet van een vriend van mij dat het niet super is. Volgens hem is de enige manier om er financieel beter van te worden regelmatig van werkgever te veranderen.

Hij heeft dit nl. al een paar keer gedaan en is daar naar eigen zeggen flink beter van geworden.

groet Erik

• Bart

Hallo,

Ik ben 1e bedrijfswagenmonteur en heb 2e monteur personenwagens op zak +

APK licht en zwaar.

Mijn loon ligt nu op 2000,- bruto ik ben 23 jaar en werk al 5 jaar bij dezelfde baas,

en mij wordt altijd gezegd dat het gras groener is bij de buren, maar uit ervaringen van anderen blijkt dat dit 9 van de 10x niet zo is! Dus als je het naar je zin hebt en bij een ander waar je 50,- netto meer kan verdienen en het niet naar je zin hebt dan zou ik lekker blijven zitten waar je nu zit.

En dan daarbij ik heb nu gelukkig een vaste baan en ik moet nog maar zien als ik van baan verwissel of ik die dan weer krijg.

• eric

tis maar net waar je waarde aan hecht. een goede sfeer of veel salaris

persoonlijke mening als je goed zit blijf zitten. wil je meer verdienen dan is wisselen een hele goede optie

collega van me (23) is gaan lopen(1e monteur diagnose technicus geen apk maar kent boek wel uit hoofd) verdient nu net zoveel als ik 2100 bruto (ik 31) (1e monteur apk tacho) maar gaat naar transportbedrijf verdient beter maar is ook harder werken

zoals waarschijnlijk overal willen ze pas over de brug komen als je zegt dat je een andere baan hebt dus gevalletje blufpoker

ik zit goed salaris kan beter maar de relaxe sfeer die ik hier heb vind ik nergens meer

ook bij ons is iedereen geheim over zijn salaris dus wat rest van collegas verdienen geen flauw idee

voorman zei dat een topmonteur max ong 2800 kan verdienen

dus of ik moet beter gaan sleutelen of ik word onderbetaald :)

groet eric