Is dit redelijk

• Sander Klaasen

Ik ben 30 jaar en werkzaam als Senior Credit Controller bij een internationaal bedrijf. Mijn werkzaamheden bestaan uit; Het binnenhalen van receivables, het controleren van documentair krediet, kijken of klanten kredietwaardig zijn, het afsluiten van de maand (accounts receivable), releasen van orders, het controleren van uitgaande facturen.

Mijn salaris is Euro 2.500,- per maand voor 37,5 uur per week. Ik heb tevens 8,5% vakantiegeld plus elk jaar een bonus van minimaal een bruto maandsalaris (ligt aan je prestaties). Ik heb alleen mij LEAO diploma's maar ik heb wel 7 jaar ervaring in dit werk.

Is dit een redelijk salaris?

• MARK ROOD

waar werk jij dan kom ik ook soliciteren

• Sander Klaasen

Dus dit is een redelijk salaris mag ik aannemen?MARK ROOD schreef:

>

> waar werk jij dan kom ik ook soliciteren

• Mark rood

zeer redelijk ja

• Joyce

Redelijk…. ongelovelijk hoog voor iemand met LEAO!

gr Joyce

• Sander Klaasen

Opleiding is inderdaad belangrijk, maar werkervaring ook. Ik ben begonnen met een laag salaris en ik me opgewerkt als het ware.

Ik vind het jammer dat in Nederland teveel naar opleiding gekeken wordt. Ik heb mensen gezien die goed kunnen leren maar in de praktijk niks waar maken. Deze mensen krijgen vaak heel veel geld terwijl een ander met minder diploma's vaak veel harder en meest belangrijke efficienter werkt.

• Sander

Ik vind de naam van je functie veel “zwaarder” klinken dan dat geen wat je in werkelijkheid doet. Jouw werkzaamheden zijn ook niet op HBO of hoger niveau. Maar voor de functie die je vervuld verdien je zeker goed. Haal het maar niet in je hoofd om verder te kijken want dan ga je er zeker financieel op achteruit.

• Sander Klaasen

Ik denk dat het een MBO functie is inderdaad en geen HBO (al vragen ze het wel, maar dat komt bij meer bedrijven voor)

Ik denk wel dat ik later de mogelijkheid heb om een andere baan voor meer salaris te zoeken. Er zijn gelukkig ook bedrijven die kijken naar je ervaring en niet alleen naar diploma's. Zo ie zo denk ik dat het bedrijf waar ik nu voor werk goed voor mijn CV is en mijn intentie is om zeker over een aantal jaar te kijken voor een andere baan.

• herman

en je kan dan altijd nog je loonstrookje meenemen van je vorige werkgever als bewijs !