salaris verkoop binnendienst

  • Ati Monod de Froideville

    Hallo allemaal!

    Ik heb volgende week salarisgesprek voor mijn functie als verkoop binnendienst (32 uur per week). Ik ben 24 jaar. Het huidige salaris is ? 3.200. Ik vind dit wat aan de krappe kant dus ik wil voor ? 3.800 gaan. Is dit een reeele verhoging? Ik heb er geen taken bijgekregen. Mijn hoofdtaken zijn: telefoon aannemen, mailings verzorgen en orderinvoer.

    Kan iemand mij helpen?

    Met vr gr

    Ati

  • Kees Vroom

    Inderdaad aan de krappe kant. Zelf ben ik 22 jaar en bijrijder op een vrachtwagen. Verdien € 5600 Euro per 4 weken, excl 13 e maand en toeslagen bij een 20 urige werkweek. Mijn vriendin is kapster en verdient ongeveer € 3250 Euro netto! Daarbij rijdt ze een Audi A6 3.0 tdi van de zaak! Een diesel ondanks dat ze een straat vererop werkt! Zelf rij ik een BMW 3.0Ci (niet van de zaak) Tja het is de touwtje aan elkaar knopen, laat staan met jouw erbarmelijke salaris.

    Ik zou met je baas gaan praten!

    P.s.

  • Zalm

    Wuhahahaaa….wat een onzin allemaal hahaha!…

  • Kees Vroom

    wat je zegt Zalm, alsof we niets beters te doen hebben

  • ger

    i.p.v. € zul je fl. bedoelen……. hahahaha wat een loser ben jij zeg….

  • sjaak

    voor dat werk wat jij doet “verdien”je nog niet de helft man…feit dat je er geen taken bij hebt gekregen zegt al genoeg,sjaak heeft gelijk ,wat een loser…..zet je echte naam eens neer en waar je werkt,kunnen je collega's die dat salaris wel verdienen ook eens lachen.

  • andre

    Ik ben het met bovenstaande antwoorde volledig eens. Zal wel fl zijn ipv euros. Ik zou anders gelijk kapper worden

  • wess

    wat verkoop je? pillen, GHB of illegale flessen drank???? hou toch op man

  • Sjoerd

    Ongeloofwaardig dit hoor ik ben zelf ook verkoop medewerker binnendienst en gezien jou leeftijd en taken is eerder een bedrag rond de 1700, 1800 euro bruto reeel.

  • ghalansky

    Goed je best blijven doen en dan zul je met deze taakomschrijving zo rond je 64e ongeveer de helft van wat je zegt te verdienen “krijgen”.

    Of……………………….. je bent niet “froid”maar erg “lief”geweest voor de baas!!!!

    belachelijk!