Beste mensen,
Ook ik ben zaterdagpostbode. Echter mijn uurloon ligt rond de acht euro!!!!!!!! Aangezien ik dat nogal verdacht weinig vond en vind heb ik bij mijn regiokantoor een CAO aangevraagd en niets mogen ontvangen. Ik heb na mijn in dienst treding helemaal niets ontvangen…..ook niet na herhaaldelijk verzoek. IK kan me zo voorstellen dat men daar bepaalde belangen bij heeft. Tevens is ook bij ons de sfeer bagger en niks!!! De post wordt standaard te laat afgeleverd op de verdeelplaats en ik kan me verantwoorden naar de klanten. Ik heb nu al met al een half jaartje gewerkt voor de TPG en om eerlijk te zijn ik heb nog nooit in zo`n ballentent gewerkt. Wat n zooitje is het bij de TPG!!!! En maar blijven beknibbelen op het salaris en de wijktijden. Inderdaad, als postbode kun je geen kwaliteit en service meer leveren, omdat de tijd die je daarvoor nodig hebt …….eigen tijd is en niet betaalde tpg tijd!!! En als er ergens geen openheid in is dan is het wel in de belonig van het extrawerk en overwerk. Zo`n schijtwaardesheque zit ik echt niet op te wachten. Laat ze maar met een bedrijfsfiets komen!Nee, in het zelfde blaadje waar men trots verkondigd hoe goed ze het in napels italie hebben met hun mooie nieuwe tassen en fijne fietsen, moeten wij lezen dat de bedrijfsfiets van de baan is. O ja en dat fietsgeld? Heb ik nog nooit gezien.
En dit is pas het begin…..hoeveel kantjes m oet ik schrijven?!
Ja, beste collegea postbezorgers en postbodes….het is en mooi vak, zolang je niet bij de TPG werkt. Men heeft er geen idee hoe je normaal met mensen om moet gaan…..Als Mensen!!! Niets anders dan domme kapitaalkracht voel ik me voor de TPG. Waarbij zij van alles verwachten en verplichten van mij als postbode, maar als ik eens iets van hun moet…..ho maar.
Al met al, u begrijpt, IK HEB ONTSLAG GENOMEN.
Echt, dit is geen modern bedrijf…..dit is een TE modern bedrijf.
Saluut.