Starter salarissen

• Roy Kuijpers

Goedendag,

Ik ben Roy en ik ben bezig met werk zoeken… Het lastige is alleen dat ik niet precies weet wat mijn verdiensten zullen zijn… misschien kan iemand mij hierbij helpen…??

Ben 20 jaar

heb een MBO opleiding achter de rug van 4 jaar voor netwerkbeheerder

heb geen werkervaring

kan iemand mij misschien hierbij helpen… wat ik voor start salaris mag vragen…??

met vriendelijke groet,

Roy kuijpers

• Jeroen

Wat dacht je van ongeveer 1400 euro bruto.

• Tristan

Salaris vragen? Je mag blij zijn wanneer je een baan krijgt. En zonder werkervaring zal je ws rond de 1300-1400 bruto p/mnd zitten bij een fulltime functie.

• Roy

heb sollicitaties lopen bij drie bedrijven… en wou gewoon even weten in welke richting het moest zoeken… dus bij deze bedankt voor jullie reactie…

mvg

Roy

• Roy

Wou even melden dat ik een baan heb als jr. programmer en de 1400 euro per maand heb!! en dertiende maand en veertiende maand en mobiel en laptop en over een half jaar een auto…

nog bedankt voor het advies :D

Groetjes Roy

• silvana

hoi,

ik ga ook 1400,- brutto verdienen maar hoeveel hou ik dan ongeveer over?

groetjes silvana

• Roy

Denk rond de 1200 euro per maand…

grtz Roy

• niels

Ongeveer € 1100

Gr,

Niels

• priS

weet iemand wat j in een winkel verdient als je 16 bent en bbl opleiding doet ?

kus

• silvana81

tussen de 1100 en 1200 dus, vindt ik niet slecht verdien ik nu namelijk ook (1200) maar dan met wisseldiensten in de zorg.

en nu kan ik dus het zelfde ongeveer verdienen door op vaste dagen en tijden te werken, in een schoenenwinkel waar ik al eens eerder heb gewerkt (ga dus eigenlijk weer terug naar mijn vorige werkgever) voor mij niet slecht.

bedankt voor jullie reactie's