salaris bedrijfsleider

• P

Er is mij een functie van bedrijfsleider aangeboden binnen het bedrijf war ik werk. Het betreft een drukkerij met ongeveer 30 man personeel. Ik ben 30 jaar, en reeds tien jaar werkzaam in de sector. Mijn vraag is nu dus wat een redelijk salaris zou zijn, want het is wel iets wat ik mee wil nemen in mijn overwegingen om akkoord te gaan. Als prepress medewerker (plaatsvervangend chef, afdeling van 6 man) verdien ik nu ongeveeer 1800 Euro netto per maand. Ik mag aannemen dat dit bedrag in redelijke mate verhoogd word, gezien het feit dat ik er een behoorlijjke bult verantwoording bij krijg, en waarschijnlijk ook veel meer uren zal gaan maken.

Iemand die mij hierbij kan helpen???

• Leon P. Hindriks

Een salarisindicatie hangt af van je ervaring en schaal cao. Daar kan je ongeveer van uit gaan. Wat redelijk zou zijn gezien je leeftijd en het aantal mesen wat er werkt denk ik aan € 600,- per maand er bij. Bruto.

Het is natuurlijk afhankelijk hoe een bedrijf in elkaar steekt en welke verantwoordelijkheden je wel of niet krijgt. Het is dus een lastige vraag van jou met te weinig informatie om er een duidelijk antwoord op te kunnen geven. Wat je niet moet en mag doen is het salris wat anderen verdienen vergelijken.

• B

Hallo,

Het ligt sterk aan het taken pakket en de organisatie. Kijk eens op het salaris compass van intermediar.nl

Een bedrijfsleider verdient ongeveer tussen de 4500 - 5500 / maand obbv 40 urige werkweek