Ik ben augustus 2003 20 geworden en ben duale student commerciele economie(HBO 2de jaars). Dit houdt in dat ik ma-di-woe werk en donderdag en vrijdag naar school ga. Ik heb een functie als commercieel medewerker bij een softwarebedrijf en verricht daar zowel verkoopgespreken met potentiele klanten alsmede outbound bellen en ook bijvoorbeel een marktonderzoeks enquete met een response van nu al meer dan 35%(ben deze enquete nog aan het nabellen de response op de eerste brief lag iets boven de 30%). De plek die ik bekleed doe ik dus naar eigen zeggen erg netjes en heb door mijn voorgaande studie (Bedrijfskunde voor de Finanaicele Sector, Universiteit heb ik 2 jaar aan studiepunten behaald) redelijk wat achtergrond kennis. Mijn vraag is uiteraard welk salaris reeel is om te vragen tijdens mij komende contract besprekingen. Ik verdien nu 5,75 euro per uur en daarbovenop een provisie deel van 1,25 wat afhankelijk is van de bedrijfsunit(zal deze periode vermoedelijk lager liggen). Ik denk zelf aan een vast deel van 7,50 euro en een provisie deel van 2,50euro. Ik heb zowieso recht op een verhoging omdat ik een jaar ouder ben geworden maar probeer via deze weg te weten te komen wat mijn marktwaarde ongeveer is. Bij voorbaat dank.