folder verspreiding

• Joop

Mijn zoontje wil graag ‘n extra centje bijverdienen om spelletjes voor z’n computer te kopen, hij wil daarvoor in 'n wijk folders gaan rondbrengen.

Hij is 14 jaar oud, de (woon)wijk die hij op het oog heeft ligt redelijk in onze buurt en telt volgens onze gemeentegids +/- 500 adressen.

Kan iemand mij enige informatie geven wat de (gemiddelde) verdiensten zijn?

Ik ben nogal argwanend van aard en vermoed dat de informatie die ik van 'n verspreidingsbedrijf krijg te rooskleurig is.

Bij voorbaat dank.

• MB Advies

Joop,

De verdienste voor een folderwijk zijn sterk afhankelijk van het aantal folders dat per keer rondgebracht moet worden. Ook verschilllen de verdiensten per folderverspreider nogal. Maar om een gemiddeld beeld te geven op grond van 1 keer lopen per week:

1ste folder: 0,025 cent per folder

eventuele verdere folders 0,001 cent

Vaak wordt er bij maar één folder een hoger bedrag afgesproken tussen de 0,035 en 0,040 cent per folder.

Rekenvoorbeeld bij 4 folders per huis:

500 * 0,05 = EURO 25,-

• marcello van de merbel

mijn zoon is 14 jaar oud en wil graag folderen in oudgastel is dit mogelijk?

• jj

tav.als het te minder dan 15 euro voor 1 middagje werken oplevert , niet doen.

laat je kind maar playstation spelen en chatten op internet. dat is veel leerzamer,

en een veel beter voorbereiding op je toekomstig volwassen leven.

• mike

Hij moet eens informeren bij interlanden…

mvg

mike

folderverspreding

• mike

hij moet eens informeren bij inetrlanden

grt mike

folderverspreiding

• Siemen de Haan

Hij kan beter een krante wijk nemen in de vroege ochtend uren, 6 dagen per week plusminus 1 uur 15 min ongeveer levert 110-120 euro per 4 wkn op komt de bonus nog bij per 4 wkn van 20 euro inzake evt klachten, folders dus nooit doen

• H. Boers

Ik heb jaren met veel plezier folders bezorgd en ook gewoon netjes eraan verdient. Het scheelt wel voor wie je de folders verspreid.

Op verschillende sites op internet kun je informatie aanvragen om folders te verspreiden.

Je kunt dan ook een goed vergelijk maken tussen de diverse verspreiders. Bijvoorbeeld : http://www.tiptopbv.nl/bezorger/index.html

Je kunt ook nog zien wat opdrachtgevers aan verspreiders betalen om jou de folders te laten bezorgen. Bijvoorbeeld op Folderverspreiding

Succes.

• Erik

In vergelijking met een krantenwijk

Mijn zoon die was 4 uren bezig en dat was nog stevig doorlopen en ontving maar liefst 17 hele euro's en gratis buitenlucht……ik vindt het een stel afleggers…..de folders schijnen inderdaad meer op te brengen.

• mike

de beste site voor info over folderverspreiding is wel huisaanhuisfolders, ze bieden ook de beste tarieven aan op het gebeid van folder verspreiding. Naar mijn mening het beste adres om folders te laten verspreiden