salaris secretaresse advocatenkantoor

• Anna

Hallo!

Ik wil heel graag weten wat een 23-jarige meid kan verdienen als secretaresse op een advocatenkantoor voor een 32-urige werkweek.

Week geleden heb ik diploma MBO-Directiesecretaresse gehaald/Management-assistent gehaald. Heb inmiddels zo'n 2,5 jaar ervaring.

Kan iemand mij informeren wat ongeveer het salaris zou kunnen zijn of wat iemand daadwerkelijk zelf verdiend in deze functie?

• Patricia

Hai Anna,

Mijn naam is Patricia en ik ben 23 jaar. Ik heb een MBO opleiding toerisme gedaan en heb nu in totaal 4.5 jaar werkervaring. In mijn huidige functie als hoofd secretariaat verdien ik € 1950 bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Veel succes,

Patricia

• LG

Ik ben 22, diploma secretaresse, 2.5 jaar werkervaring en werk op een advocatenkantoor.

Ik verdien op basis van 32 uur € 1137.00 bruto. Op basis van 40 uur € 1421.00.

Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd. Als je nog vragen hebt, mag je altijd mailen.

• M.Haan

Beste LG,

Ben benieuwd wat voor werk je op dat kantoor moet doen en welk kantoor het is.

Het lijkt me wel heeeeeeel erg weinig.

MH

• Minke

Beste Anna, net als mijn voorganger vindt ik je brutosalaris wel erg laag!

Ik ben ook secretaresse op een advocatenkantoor en ben 30 jaar, 6 jaar ervaring.

Ik verdien voor 40 uur € 2660,00 bruto.

• A'tje

beste LG,

Ik mag hopen dat je je vergist hebt en dat dit netto bedragen zijn! Anders is het wel erg weinig voor een secretaresse.

Ik ben 30, heb 5 jaar ervaring en zit op ongeveer 2200. En dat vind ik eigenlijk al te weinig.