Redactie

• Celeste

Hai,

Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe baan in een hele andere richting, dus heb even deze site gecheckt. Mijn bijdrage aan deze site: Ik werk nu 32 uur per week bij een tijdschrift, een medisch vakblad. Ik verdien netto 1440,- per maand. Verder 8% vakantietoeslag. Ook nog bij mij om de hoek, maar helaas…toch ook niet leuk meer. Mijn functie is op HBO-niveau en ik heb een cursus extra gevolgd, waardoor ik ong. 150 euro meer heb gekregen per maand.

Succes aan iedereen die een andere baan zoekt!

• Pat

Hoi Celeste,

Net als jij kwam ik al surfend terecht op deze site. Ik werk ook bij een uitgeverij en ik denk dat we allebei werkzaam zijn voor Wolters Kluwer. Ik zit bij de redactie van een vakdagblad. Ik ben 32 en ik werk 30,4 uur per week en ik verdien netto ongeveer 1500 euro volgens de dagblad CAO. Nu is mij een nieuwe baan aangeboden als fondsredacteur en ik ben op zoek naar informatie over salaris. Ik ga namelijk over naar een andere CAO, die voor boeken en tijdschriften. Wat is redelijk om te verdienen? Ik wil wel 4 dagen blijven werken. Heb jij toevallig hierover informatie? En wat deed jij bij het medisch tijdschrift?

Zou het mogelijk zijn om mij in een mail dit volgende week te laten weten?

Dank alvast,

Pat