wie kan mij vertellen wat een internationaal vrachtwagenchauffeur ongeveer verdiend in het begin
hay,
mijn broertje heeft 2 jaar als internationaal chauffeur gewerkt. HIj begon toen hij 18 was. en inclusief alle toeslagen zat hij op zo'n 6000 gulden per maand. Maar dan werkte hij bijna 90 uur per week en was hij bijna niet thuis. Dit bedrag was overigens netto. Dus best lekker verdienen.
groeten
Debby
Iedereen die intresse hebt voor als vracht wagen chauffeur stelt deze vraage: Hoeveel verdient een varchtwagen chauffeur, wat is de begin salaris en kan gaan tot ….. Overal staat er iets over vrachtwagen chauffeur van je verdient weinig, niet doen, zus zo zus dat maar nooit echt bruikbare informatie van wat deze beroep echt inhoud graag een antwoordt mensen
Het grappige is dat iedereen eigenlijk vind dat hij/zij te weinig verdient. Maar kijk eens op www.loonwijzer.nl.
Kijk je toch even in de CAO. Deze is te vinden als je “CAO beroepsgoederenvervoer”.
In mijn tijd , da's nu 5 jaar geleden, verdiende een binnenland chauffeur volgens de D-schaal en een buitenland chauffeur volgens de E-schaal. Maar er zijn zeker transportbedrijven (zeker in deze tijd) die beide groepen een schaal lager betalen, dus C voor binnen en D voor buiten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?