Ik ben nu net klaar met mijn MTS. En ik zou niet weten hoeveel ik zou moeten verdienen als 22 jarige. ik ga werken asl moneur/onderhoudsmonteur.
Hoeveel zou ik dan moeten overhouden per maant neto AUB
Ja, eerst cursus nederlands…asl is als en moneur is monteur zeker, maargoed.
Ik ben zelf onderhoudsmonteur in een wasserij. Ik heb MTS electro gedaan maar niet afgemaakt (alleen eerste 2 jaar). Ben nu ruim 3 jaar in dienst, en ben bezig met avond-opleiding PLC techniek. Ik begon met een salaris van ruim 2500 gulden ( dus 1100 euro ongeveer) bruto. Tegenwoordig verdien ik 2225 euro bruto, dat is netto ongeveer 1500 euro. Dit alles bij 40 uur in de week. Best aardig vond ik van mezelf, maar dat is wel na 3 jaar veel overwerk (wel extra betaald) en met veel bedoel ik 60-70-en soms uitschieters naar 90 uur in de week. Leuk voor even……maar toch niet voor langere tijd. Tegenwoordig maak ik zo'n 45 uur in de week, en ben zeer tevreden verder.
groet,
Rob
zielig en roen stapelt dagen lang doosjes en hebt het over de spelling van een onderhouds monteur Kevin veel sucess jong er zijn er veel die er niet tegen kan dat jij goed gaat verdienen!jij zult ze vaak meemaken wees trots op je eigen . laat niemand je zieken 2500 is een instap gemmideld tenslote daar heb jij voor geleerd .de pot op met spelling monteurs zijn snelle jelles zonder tijd voor pennetjes douwers .
onderhoudsmonteur gelderland
Rob ik weet niet waar jij mee bezig bent maar jij doet jou eigen tekort wordt nou wakker jongen het is 2010 de recessie schreeuwt om monteurs en jij laat je vehuren voor pindas de gulders zijn voorbij jongen voor minder dan 2500 stapt een echte monteur niet uit bed veel sucess met dat uitsloven dat nergens uitkomt ,sla jou eigen in de duim met een sloop hamer dat verdien jij en hopelijk ga je hersens lopen.werk slim niet hard
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?