Salaris service monteur cv

  • Danny

    Hallo,

    Ik ben momenteel werkzaam als servicemonteur voor cv ketels van woningen incl stroringsdiensten. Ik zit bruto rond de 1850 in de 4 weken met wat gevogel met vergoedingen zit ik rond de 1400 netto in de 4 weken.

    Ik doe dit werk nu 2 jaar en heb een mbo nivo4 opleiding.

    Ik ben van plan om binnenkort een gesprekje te gaan plannen met mijn werkgever en ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn betreft salaris in deze sector

  • Danny

    Oh ja ben 28 jaar en is een fulltime job 40 uur

  • Dennis

    Hallo Danny,

    ik ben service monteur cv in kleine en nu in de grote installaties.

    ik verdiende op mijn 19e kleine cv ketels 1900 euro

    op mijn 24e verdien ik 2375euro

    nu verdien ik 26e 2755euro (ook grote installaties)

    Het beste kan je een paar keer van baan veranderen dan krijg je er in 1 keer 300 a 500 euro bij.

    Heb ik in totaal 3x gedaan.

    Als je het kan ga PO halen voor onderhoud grote ketels dan kan je meer verdienen gaan dan verdien je op je 28ste 2870.

    Ik zelf heb nu ook ES gedaan en ga ook mijn STEK halen aankomend jaar zodat ik allround servicetechnicus ben dan kan je door groeien met je loon tot 3780 euro.

  • Dennis

    Owja ik heb mts/mit bol 4 gedaan.

  • Steve

    Danny Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben momenteel werkzaam als servicemonteur voor

    > cv ketels van woningen incl stroringsdiensten. Ik

    > zit bruto rond de 1850 in de 4 weken met wat

    > gevogel met vergoedingen zit ik rond de 1400 netto

    > in de 4 weken.

    > Ik doe dit werk nu 2 jaar en heb een mbo nivo4

    > opleiding.

    > Ik ben van plan om binnenkort een gesprekje te

    > gaan plannen met mijn werkgever en ben benieuwd

    > hoe jullie ervaringen zijn betreft salaris in deze

    Danny ik nodig je uit om te solliciteren bij Breman Service we zitten landelijk goede beloning voor een goeie monteur.

    > sector

  • peter