wat verdien een kraanmachinist ?

  • luis da silva

    hallo kunt jullie misschien mijn vertellen hoeveel verdienen een kraanmachinist

    mijn werkgever betaal 1400 euros per 4 weken is dit een goed salaris?

    ik wil graag weten wat is a normal salaris bij a kraanmachinist ,want ik heb ander werkgever dat wil dat ik ga voor hem werken krijg ik dan 1500 euros per 4 weken neto.

    groetjes l. da silva

  • arco

    toch een aantal vraagjes voor we een uitgebreide calculatie kunnen maken:

    - wat voor kraan? (hijskraan, mobiel, containerkraan, etc. etc.)

    - genoemde bedragen zijn bruto of netto?

    - hoeveel urige werkweek

    - extra vergoedingen?

    - leeftijd?

    - opleiding?

    - ervaring?

    een groet,

    het calculatiebureau van salaris.prikpagina.nl :-)

    arco

  • luis

    graafmachines ,40 uur per week een de bedraag zijn netto 1400 PER 4 WEKEN

    ik ben 30 jaar oud

    5 jaar ervaring

    vca een certificaat voor shovel

    geen extra vergoeding

    auto van de zaak maar ik rijd niet privé.

    een ik heb veel reisuren gemiddelde 3 uren per dag ,dit word niet betaald

  • arco

    hoi luis,

    1500 netto lijkt me redelijk voor jouw baan met wat je noemt (40 uur en per 4 weken, niet per maand!). even snel omrekenen kom je dan uit op ca 1575 netto per maand.

    wel zou ik (als ik jouw was) bespreekbaar maken waar je in de toekomst qua salaris naar toe kan groeien. lijkt me dat je over 10 jaar (met dus 15 jaar ervaring) rond de 1900 - 2000 netto moet kunnen zitten.

    p.s. als je veel zou willen verdienen is het een overweging om te gaan werken met hijskranen e.d. dit schijnt vorstelijk te verdienen (wel aparte opleiding volgens mij nodig). In de Grond,-Weg,- en Waterbouw (waar jij volgens mij werk) zijn de lonen niet zo hoog.

    gr. arco

  • Mike

    Containerkraanmachinist ongeveer 2500 euro netto(dit is wel in 5 ploegendient)

  • rene

    Een hijskraanmachinist die met een kleiner model kraan werkt, tot 60 ton, verdient ongeveer 2400 bruto per maand, valt wel mee dus.

  • Rik

    Hallo

    Ik heb een vraag maar die gaat niet over de verdiensten van een kraan machinist maar over wat voor opleidingen daar voor zijn en of er ook bedrijven zijn die jou intern op kunnen leiden en daar bedoel ik een mobiele kraan mee

  • alex

    gaat is solliciteren zou ik zeggen vaak betalen bedrijven wel een opleiding

  • P

    Ik heb een vraag maar die gaat niet over de verdiensten van een kraan machinist maar over wat voor opleidingen daar voor zijn en of er ook bedrijven zijn die jou intern op kunnen leiden en daar bedoel ik een mobiele kraan mee

    Klik op de link:

    http://www.sbw.nl/opleidingen/opleiding.asp?olgcode=83050&uvmcode=VOLW

    Succes

  • Jan Korenberg

    verdient een kraanmachinist op een 50 t meer of minder dan een machinist op een 500 tonner en hoeveel?

    gr jan