bruto uurloon naar netto uurloon omrekenen!!!

  • Tattoo

    Stel je krijgt 9,00 euro bruto/uur wat is dat omgerekend netto/uur!

  • Martin

    Hiervoor is geen standaard waarde, dit is afhankelijk van oa hoeveel uur je werkt, je jaarsalaris, inhoudingen zoals pensioen premie ed.

    Dit verschilt per werkgever en is afhankelijk van de persoonlijke situatie van de werknemer zoals leeftijd (65 jaar of jonger)

    Daarom is het bruto loon het enige vaste gegeven, de inhoudingen zijn variabel.

    Dit is dus niet zo te zeggen en al zeker niet op basis van door jou verstrekte gegevens.

    Groet, Martin

  • arco

    overigens zijn er goede sites die dit (redelijk) exact voor je bereken.

    zie bv. www.intermediar.nl

    (googlen wil ook wel eens helpen)

    succes!

    arco

  • Jan

    Op bijvoorbeeld www.salaris-informatie.nl kan je een bruto netto loonberekening maken. Heb je een indicatie van het netto salaris.

    Je kan daar nu al een loonberekening voor 2009 maken.

  • john

    ik verdien 7,50 bruto uurloon wat is dan mijn netto uurloon??

  • Ronald

    Ik denk 8 Euro

  • Suus

    Daar is inderdaad geen zinig woord over te zeggen. Als je maar een paar uurtjes per week werkt, en bovendien onder de 18 bent zou het best kunnen dat je netto uurloon hoger blijkt te zijn dan de bruto uurloon (doordat je bedrag aan loonheffingskorting hoger is dan je totale afdrachten bijvoorbeeld). Dus ook nog eens afhankelijk van de manier waarop je je belastingaangifte regelt. Ik zou het eens met de afdeling personeelszaken opnemen, die kunnen dat voor je berekenen.

  • doro

    k heb 9.2 brutto per uur ,hoeveel heb ik per uur in netto?

  • jo

    bruto uurloon 14,18 euro

  • rob bleeker

    een gemeente baan als chauffeur algemene dienst

    inkomend met een schaal 5

    bruto € 2320 bpm.

    fulltime / vast ( 36 uur )