Hoogte salaris 1e automonteur

  • Erwin

    Hallo,

    Ik ben 22 jaar en kortgeleden geslaagd voor m'n opleiding Eerste AutoTechnicus en zit al vanaf m'n 16e “ in het vak ” en al 4 jaar bij dezelfde werkgever, dus behoorlijke ervaring !!

    Wie kan mij informeren hoe hoog het salaris zou moeten zijn??

    Ik hoor allerlei verschillende bedragen dus . . . . wie helpt me uit de brand?

    alvast dankjewel

    Erwin

  • Remco W.

    Volgens www. loonwijzer.nl iets van 2300 euro bruto per maand.

  • Tineke

    lijkt me veelste hoog….automonteurs verdienen over het algemeen ver onder de maat….je hebt 4 jaar ervaring en bent begin 20..ik schat zo'n 1600 euro

  • arco

    € 1824,75 bruto per 4 weken

    succes.

    arco

  • Sjors

    Ongeveer 2300 tot 2500 bruto per maand, het is trouwens geen automonteur meer, maar autotechnicus!

    Werk zelf bij BMW en ben 21 jaar en verdien 2415 bruto per maand excl. overwerk, etc., etc.

  • jelmer

    weet iemand wat je hoort te verdienen als je nog geen diplomas hebt behalve vmbo

    ik werk in motorhuiis maar verdien daar volgens mij nu minder dat in de supermarkt

    ben 16 in supermarkt verdiende ik 3,25 bruto 3,08 netto ofzo en nu verdien ik

    570 bruto per maand dat is gewoon elke dag 8 uur netto weet ik nog niet..

  • geoffrey

    hallo

    je moet denken aan zown 2500 a 2800 euro in de maand.

    gr. geoffrey

  • Remco

    Hallo,

    Dit is wel al een oud topic, maar misschien hebben jullie nog iets aan mijn toevoeging. Ik ben 28 jaar en nu 10 al 10 jaar 1e autotechnicus met APK. Ik heb de laatste jaren vaak van werkgever moeten wisselen en daardoor is mijn salaris flink gegroeid. Ik verdien nu 2470 bruto per maand. Maar toen ik mijn eerste overstap maakte in 2006 verdiende ik maar 1650 euro. Dus ruim 800 omhoog gegaan in 3 jaar tijd. Het schijnt dat dit salaris best wel flink is voor een automonteur. Maar je moet er echt om vragen anders krijg je het niet.

  • As

    Hoi,

    Mijn vriend werkt ook als eerste autotechnicus. zit op 2100 bruto per maand. hij is 27 jaar.

  • tim

    welk bedrijf werk je dan.

    dan ga ik daar ook meteen werken.

    wat jij zegt is wel heel erg veel.

    ik ben 22 1e monteur met apk, zit nu op 1725 bruto.

    (en dat komt mede door jobhoppen ! anders was het lager)

    en nu ben ik weer bezig met jobhoppen, me huidige baas wil me houden voor 1825.

    en me waarschijnlijk nieuwe baas komt met een bod tussen de 2000/21000 bruto.

    Geloof mij, dat verdient bijna geen een monteur op mijn leeftijd.