Salaris HSE engineer

  • DJ De vries

    Hoi Safety,

    Wij hebben een internationaal advies en consultancy bureau en dat salaris wat je noemt is bijna conform marktrate wat een aantal van onze clienten aanbieden. (o.a. schelp, etc)

    Vervolgens als je als consultant/zzp wil gaan werken krijg je wel te maken met hoge lasten, zeker als HSE engineer ivm verzekeringen en het vinden van opdrachten let daar wel op als je je dagtarief vraagt.

    Wij hebben bijv. op dit moment een groot project in Dubai, Qatar en Saudi waarbij we mensen een salaris bieden van minimaal 300 - 900 euro netto per dag, excl. vlucht, house, en living allowance.

    Mocht je interesse hebben in wat meer info kan je me altijd benaderen.

    (geldt trouwens voor iedereen)

    Mvg,

    DJ De vries

  • Safety

    Goede middag,

    Ik zie uw bericht tav mogelijke opdrachten in principe ben ik voorzien maar een intressante uitdaging zie ik altijd wel zitten.

    U kunt contact met mij maken op mijn prive mail bekoehlio@hotmail.com

  • Safety

    Goede middag,

    Ik zie uw bericht tav mogelijke opdrachten in principe ben ik voorzien maar een intressante uitdaging zie ik altijd wel zitten.

    U kunt contact met mij maken op mijn prive mail bekoehlio@hotmail.com

  • Ron

    Hallo ,

    Wil toch even reageren op de vorige reactie, wat een flauwekul… 5800-7600 euro per maand voor ene HVK-er.

    Wees realistisch.

    Ik ben een ervaren HVKer met twee HBO vooropleidingen en als HSE manager werkzaam bij een multinational. De salarissen die voor een HVK-er geboden worden liggen max op 5500 euro/maand!

  • Hans

    Niet geheel correct lijkt me…..

    Ik, een 41 jarige HSEQ manager (met HVK achtergrond), binnen een petrochemische organisatie, scepter zwaaiend over een complete HSEQ afdeling, verdeeld over 4 locaties in het land, bestaande uit 2 HVK-ers, 3 MVK-ers, 1 interne hseq auditor/milieudeskundige, 1 kwaliteitscoördinator en 3 teamsecretaresses, verdien 4950 euro bruto per maand (ex buitenlandtoelage en bereikbaarheidstoelage. Deze meegeteld kom ik op krap 7200 euro).

    Welnu, verwacht wordt dat ik daar van moet rondkomen…..! dat lukt maar net, dankzij de toelage.

    Het werk is leuk/interessant en dat maakt een hoop goed.

    ZZP HVK in spé? oriënteer je bijzonder goed op de markt. Denk aan elementen zoals wel/niet laten certificeren, wel/geen beroepsaansprakelijkheidsverzekering (zeer prijzig! weinig nut in de praktijk), arbeidsongeschiktheidsverzekering (in de praktijk: vrijwel nutteloos), rechtsbijstandverzekering etc etc. Let op de fiscus, VAR enz enz. Valkuilen en addertjes genoeg.

    Maar loopt de praktijk eenmaal op basis van o.a. goede naamsbekendheid, tja dan zijn de verdiensten gewoonweg goed te noemen. Een collega HVK van mij overweegt dit binnenkort te gaan doen (en eerlijk gezegd ben ik nu zelf ook aan het twijfelen) en staat regelmatig in contact met ik geloof wel zo'n 35 detecheringsbureau's, werving en selectiebureautjes etc. En allemaal hebben ze een actueel cv van mijn medewerker (kijk uit: hoe meer cv's van MVK en HVK kandidaten hoe beter…Goed handelswaar! och…)

    m. vr .gr

    ir. H. de Jong

  • Mana

    Hallo,

    Wij zijn een uitzend, werving- en selectiebureau gevestig in Arnhem. Wij werken landelijk.

    Momenteel zijn wij voor onze opdrachtgever in Randstad op zoek naar een ervaren TQM Manager. Raadpleeg onze website voor meer informatie: www.uniservice.eu

    Mochten jullie interesse hebben, neem gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Uniservice uitzendbureau B.V.

    Mana

    Consulente

    Tel: 026 32 72 513

    Fax: 026 32 73 482

    Website: www.uniservice.eu

    E-mail: info@uniservice.eu

  • Ruud

    Beste,

    Wat een onzin verhaal, met moeite rond kunnen komen van een salaris van rond de 90.000 euro/jaar bruto.

    Ik zit daar iets onder als HSEQ manager en kan daar gewoon goed van leven.