loon timmerman/uitvoerder

  • nwiikarnesen

    Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat de loonhoogte is van een timmerman cq uitvoerder van 50 jaar met 30 jaar ervaring . Ik krijg nl loonstrookjes van 1350 euro schoon in de maand.Dat is bij bedrijf Schippers in Bontebok Friesland.

    Groetjes en ik hoop iets te horen.

  • Duncan

    Dat is netjes. Hou er rekening mee dat het werk is op een laag niveau, en dat is waar je meer mee kan verdienen. Je baan is op VMBO niveau en daar is de markt meer dan vol mee. 17 a 1800 euro bruto is netjes.

  • ted

    Dit antwoord slaat werkelijk helemaal nergens op !! “Daar is de markt meer dan vol mee ”. In de bouw staan ze te springen om goeie vaklui. Kijk de kranten er maar eens op na, veel advertenties waarin men personeel vraagt.Dus, Een “normale ” timmerman verdient toch echt wel meer. Een uitvoerder mag dus nog wel meer verdienen. In de bouw heeft men het vaak over een weekloon en ik weet dat een goeie vakman hier ( regio utrecht ) toch echt wel €350 per week verdient. Dit is netto en zonder vakantiegeld. Per maand is dit dus ongeveer €1500 .Nu zijn de lonen in het noorden en oosten wel wat lager maar toch niet zo laag.Ik raad je gewoon aan om eens wat rond te gaan vragen wat andere collega's dus verdienen. En bied je anders eens aan bij een ander bedrijf. In jou werk heb je daar normaal gesproken genoeg de kans voor neem ik aan. Succes in ieder geval

  • ff

    slaat echt helemaal nergens op ,

    bouw en techniek staan te springen om vakmensen met ervaring

  • michael

    Duncan zal wel wee super geleerd hebben zeker hoog begaafd of zo en dan mogen de gene die het met de handen verdienen nooit veel hebben he. stel je voor een timmerman met meer geld op de bank dan iemand die gestudeerd heeft. ik vind het een misselijk antwoord !!!

    ik weet wel zeker dat je meer kunt en moet verdienen, anders kun je net zo goed stoppen

  • Arjen

    Hey Hallo

    Ik Ben een 3de jaars leerling timmerman en ben 20 jaar ben nu bezig voor timmerman 1

    mijn netto salaris is rond de 1350 euro en dan ben ik nu nog leerling

    gr Arjen

  • Car

    een timmerman in friesland zal waarschijnlijk minder betaald worden ,dan een timmerman in de randstad

  • harry

    zoek gauw een andere werkgever er zijn er voor technisch personeel genoeg.

    Schroom niet om een flink salaris te vragen.

    Zij zijn om u verlegen en niet andersom.

  • hendrik

    ik ben 42 zit 22 jaar in de bouw en verdien €1800 schoon ben ook voorman/timmerman

    en wat betreft het eertste antwoord pfffffffffffffff snap je het niet

    1800 delen door 3 gem. genomen 1200 netto voor een man van 50 / 30 jaar

    werkervaring

    hahaha laat me niet lachen je spoort niet

  • ypsie

    ik ben 22 jaar werk 6 jaar als timmerman en verdien 1300 netto

    je moet je zelf verkopen zo nu en dan van baan wisselen

    en wat die duncan betreft, ze moeten jou ergens in het beton storten!!