Salaris Autoverkoper

  • Hans

    Hoi,

    Ik ben Hans werk als autoverkoper bij een Dealer.

    Ben 31 jaar en haal mijn doelstellingen.

    Mijn salaris is nu 2020 euro bruto per maand.Zit wel een auto van de zaak bij met een waarde van 30000 euro, en benzinepasje.

    Ben benieuwd wat andere verdienen…

  • ed

    werk als verkoper van keukens en haal met gemak mijn doelstellingen .ik verdien per maand minimaal e 6000 .Er is alleen één nadeel, ik krijg 't niet…………

  • jack

    je haalt je doelstellingen ,maar je verdient 2000 bruto p/mnd ?

    geen provisie dus ?

    ik vind het knap weinig voor een verkoper

  • ronald

    hey,

    ben autoverkoper en verkoop nieuw en gebruikt.

    ben zelf 23. heb een bruto salaris van € 2300

    heb met provisie ongeveer een € 600 p.m. soms meer maar bijna nooit minder.

    ik was benieuwd of dit een goed salaris is??

    groet,

    ronald

  • Maarten

    Goedeavond,

    Ik ben Maarten en werk als vestigingscordinator ben 31 jaar en haal mijn doelstelling NIET. Ik verdien 1400 netto inclusief auto + brandstof. Met provisie kan ik +/-600 halen. Wie weet of dit normaal is in autoland.

  • Tim

    Ik denk dat je ook rekening moet houden met een mogelijke vooropleiding.. Een student van het IVA zal bijvoorbeeld meer kunnen innen dan iemand van het ROC..

  • MaartenZ

    Hey,

    Ik ben bijna klaar met middelbare school VWO.

    Ik ga hierna IVA Hogeschool doen, HBO dus.

    Weet iemand wat je dan kan verwachten (voor salaris) als je in de autobranche als verkoper gaat werken?

    (op den duur wil ik natuurlijk wel groeien naar bijv. vestigingsmanager, doe tenslotte niet voor niets HBO)

    Ik kan op internet verder niet veel vinden wat je in deze sector verdient, dus daarom vraag ik het hier :)

  • Bram

    Daar zou ik niet op rekenen!

    Het is of je kunt onderhandelen.

    Auto net iets hoger en dan kun je flink zakken met de prijs

  • arjan

    daar heb je wel even over moeten nadenken……

  • danny jennis

    ik ben 33 jaar en werk nu vijf jaar voor peugeot,en wil nu verkoper worden voor peugeot.mijn vraag was welk loon ik toch zeker kan en mag krijgen en welke toelage en al.kan iemand mij daar met helpen aub???

    vriedelijke groeten

    Jennis Danny