salaris onderwijsassistent

  • elli

    he sas heb je dan een spw 4 diploma?

  • helena

    Hallo

    Ik heb een tip voor iedereen die vragen heeft over het salaris van een onderwijsassistent.

    Kijk eens op www.werkeninhetonderwijs.nl en dan bij ondersteunend personeel een dan salaris.

    Dit zijn de juiste salarissen. Let wel op in welke schaal je valt, maar dat is op deze site heel makkelijk te zien.

    Groetjes, Helena

  • Joyce

    ik werk ook in de kinderopvang en heb onderwijsassistent gehaald. alleen maakt het dan echt niet uit dat je niveau 4 hebt ipv niveau 3.

    ik verdien bruto 1616euro. en nette hou ik over 1280 euro ongeveer

  • eugenie

    ik wwerk zelf al 15 als onderwijassistente ik verdien 1200 netto, heel weinig he

  • Lis

    op de site van gobnet.nl staat het volgende:

    Salaris

    Het salaris dat je als onderwijsassistent verdient hangt af van de onderwijsinstelling waar je werkt. Niet elke onderwijsinstelling hanteert dezelfde cao.

    Salarisvoorbeeld: als onderwijsassistent kun je ongeveer rekenen op een bruto salaris van minimaal zo'n € 1.415,- per maand. Dit kan oplopen tot maximaal € 2.015,-. Dit is exclusief 8% vakantiegeld.

    Dit zijn salarisindicaties voor 2008.

  • noortje

    Wilde toch even kwijt dat het aantal tikfouten hier erg hoog is en dat voor onderwijsassistenten…misschien je iets meer bezig houden met je vak en iets minder met geld??? Succes

  • Tugba

    hallo,

    ik ben ook een onderwijsassistent afgestudeerd in 2004.

    ik heb gisteren pas een gesprek gehad bij stichting boor. ik vroeg naar de salaris en ze zeiden: 1477 bruto

    voor 5 dagen begrijp niet hoe je dan 1200 krijg. 1477 is dan voor een beginner elk jaar verhoogd dit bedrag dus raad uw aan om nog is even goed na te kijken of het wel klopt wat u krijgt

  • joy

    hallo,

    Ik werk in de kinderopvang en ik heb collega's die niveau 3 hebben zelf heb ik niveau 4 spw. De verdiensten zijn op veel kinderopvang hetzelfde.

    Bso en kinderopvang is kwa verdiensten ook hetzelfde, je zou eens moeten kijken op cao branch kinderopvang dit geeft het beste beeld weer als je kijkt bij schaal 6. Ik ben 22 en ik heb 10,07 bruto werk 36 uur en houd 1200 euro over. ik zou er niet vanuit gaan dat je meer hebt. Mijn collega's met dezelfde achtergrond zitten ook aan dit bedrag.

  • Marielle

    Ik ben vandaag op gesprek geweest bij een uitzendbureau voor werk in kinderopvang en bso etc. In april hoop ik mijn diploma OA niv. 4 te halen. Ik kreeg t horen dat ik ruim 1900 euro bruto ga verdienen. valt me flink mee (ben 18 jr)

  • diana

    mensen,

    op een bso verdien je 11.72 per uur bruto het klopt dus dat je per maand 1900 brutog a vefrdienen als je beginnend ben maar… een fultime baan van 40 uur in de week is in deze branche niet mogelijk. onderwijsassistent ligt iets lager maar in dit beroep kun je weer veel meer groeien. te denken valt aan curcussen en deeltijd pabo en dan verdien je wel leuk. ik heb zelf een baan als oa. 26 uur in de week en een baan bij bso 10 uur in de week. het leuke hieraan is datn je de vakanties bij de bso terecht kun. dubbele betaling op dat moment want oa wordt ook doorbetaald. verdien je zo 20 euro per uur…

    succes met het vinden van een baan groetjes diana