salaris onderwijsassistent

  • silvia

    Volgens de website van het ministerie ligt het aanvangsalaris rond de 1400 bruto bij een fulltime job

  • Elli

    Weten jullie hoeveel dat netto word??silvia schreef:

  • koos

    Met 100 fulltime,mag je blij zijn met ongeveer 1000 netto!Er gaat ongeveer 33 % van af als je fulltime werkt!Parttime houd je er meer aan over….dus met 32 uur zul je meer overhouden dan met 40 uur.Maar volgens mij telt het onderwijs een 36 urige werkweek,dus moet je even kijken.Je kan net buiten de parttime factor vallen.Je kunt idd het beste op internet kijken.Ik ben zelf ooit beginnend docent geweest en viel in schaal 10.Dat is ongeveer 2100 bruto,maar dan heb ik wel een HBO afgerond.!

  • Michelle

    Je bent 24 jaar dus dan moet je ongeveer eenderde afstaan aan de belasting. Maar ik denk dat je best wel weer wat ervan terug krijgt van de belasting omdat je op zich niet zo'n heel groot salaris hebt.

  • E

    WEet iemand dan hoeveel je per uur verdient, als je met een onderwijsassistent diploma in het kinderopvang werkt?

    full time.

  • L

    Ik heb als onderwijsassistente gewerkt maar dan op een voortgezet onderwijs havo/vwo.Ik verdiende 1900 euro bruto.Ik hield hier ongeveer 1300 euro aan over.Per uur verdiende ik 12.45 bruto.Erg veel voor een onderwijsassistent,maar ik werkte via een uitzendbureau.En dit was me laatst verdiende salaris.Ik ben 21 en heb een spw4 opleiding afgerond.

  • lyntje

    ik wil ook graag weten wat ik ga verdienen per mand. hier op curacou is het 1691,- anteliaanse gulden dus daar is het ongeveer dubbel denk ik “in guldens”

  • ellen

    hallo,

    ik heb spw-3 diploma en wil de opl. onderwijsassistent gaan volgen.

    Ik probeer erachter te komen hoeveel een onderwijsassistent bruto/netto verdient per uur, maar wil het van een officiele instantie.

    wie weet waar ik dit kan acherhalen/

    een ministerie misschien?

    groet

    ellen

  • Annemarie

    Hoi

    Ik werk 32 uur als onderwijsassistent bij een basisschool. Werk momenteel in de klas met kleuters.

    Dit is mijn salaris" bruto 1480,98 netto 1183,16

    P.s. mijn leeftijd is 48 jaar.

    Groetjes

  • sas

    wanneer je met spw4 in een kinderdagverblijf gaat werken, verdien je niet meer dan iemand met spw3. Ik ben 18 jaar en verdien in een kinderdagverblijf 1616 brutto