hoeveel????

  • ass.project manager

    Beste mensen,

    Ik ben 22 jaar en nu 2 jaar succesvol werkzaam bij een evenementenbureau. Aangezien wij geen CAO hebben heb ik dus absoluut geen maatstaf. Ik verdien u ? 1070,00 bruto en eerlijk gezegd vind ik dat zelf echt veeeeeel te weinig, zeker als je bedenkt dat mijn 2 collega's vaak op pad zijn en ik dus in mijn eentje dan alle projecten draaiende hou. Tijdens mijn volgende gesprek wil ik opslag vragen maar heb helaas geen idee hoeveel. Zijn er mensen van mijn leeftijd die ook op kantoor werkzaam zijn in een assistent functie die mij willen vertellen wat zij verdienen?

    Alvast heeeeeel erg bedankt!!

  • Meisje

    Hoi,

    Ik verdien 1100,– bruto in de maand en ben 19 jaar. e

  • Meisje

    ik ben 19 jaar en heb nu ongeveer 3,5 jaar werk ervaring als adm. medewerker en verdien 1100,– bruto in de maand ass.project manager schreef:

    >

  • Hanneke

    Ik ben ook 22 jaar en ben bijna afgestudeerd. Ik begin volgende maand met mijn eerste baan bij Philips als assistent facility manager. Ik heb op de pagina van intermediair uitgerekend dat ik minimaal 1900 euro bruto per maand moet verdienen. Het ligt wel heel erg aan de opleiding (mbo of hbo) maar het is misschien een handvat om mee naar je baas te gaan. Kijk eens op www.monsterboard.nl.

    Ik denk in ieder geval dat je best wat meer mag verdienen! Succes.

  • Tinus

    Ja de vergelijking van Hanneke slaat een beetje als een tang op een varken als geeft ze zelf wel aan dat het erg afhangt van de opleiding. Juist dus vergeet dat bedrag van Hanneke maar weer even.

    Wel wil ik je er op attent maken dat het bedrag dat je nu opgaf lager is dan het minimumloon tenzij je het over het netto bedrag hebt. Kijk eens op de volgende link

    http://home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubriek.cfm?rubriek_id=3&subrubriek_id=300&link_id=23960

    Voor de minimulonen. Daar moet je tenminste aan komen (vandaar minimum :D)

    Ga vervolgens ook eens verder zoeken op het internet naar salarischalen etc.

    Maar dat het meer mag zijn lijkt me eigenlijk wel duidelijk

  • Ronald29

    Tinus, je vergeet dat ze 22 is, en haar minimumloon is dus 1061.80 per maand. Dus ook jij hebt ongelijk. Ze verdient dus in ieder geval al dat. De rest is onderhandelen meid!

    Grtz, Ronald

  • Tinus

    Je hebt helemaal gelijk. Ik was een stap verder zonder uitleg te doen. Ik bedoelde dat ik gezien haar ervaring vond dat ze minimaal het minimum van een 23e moet verdienen. Ik vind betalen naar leeftijd toch maar een raar fenomeen (zonder ervaring in ogenschouw te nemen)Ronald29 schreef:

    >

    > Tinus, je vergeet dat ze 22 is, en haar minimumloon is dus

    > 1061.80 per maand. Dus ook jij hebt ongelijk. Ze verdient dus

    > in ieder geval al dat. De rest is onderhandelen meid!

    >

    > Grtz, Ronald